Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















zaterdag 30 oktober 2010

Yes gewonnen bij DCL!

Ben erg blij! Heb gewonnen met onderstaande kaart bij DCL! Iedereen bedankt!

Deze week had ik ook al geluk bij KD. Daar had ik dankzij de random reader de 3de prijs! Je gelooft je ogen af en toe niet! Goed weekend Jolanda.

13 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Jolanda. Hij is ook heel erg mooi!!!

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd! Het is ook een superleuke kaart :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je gewonnen prijs!!!
    Het is ook een super mooi kaart...

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En super verdiend hoor!! Gefeliciteerd!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Je kaart is ook supermooi!!!
    Je hebt ook een prijs bij Karen's Doodles He?

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig Jolanda!! Ik zei het op het DCL blog, ik ben erg blij voor je! Het is ook een prachtige kaart!
    En dan ook nog een prijsje bij KD... jouw weekend kan zeker niet meer stuk. Geniet ervan, meid!

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd en hij is ook super gaaf

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jolanda. Je kaart is ook erg mooi wel verdiende 1e plaats. Gr Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha, je bent in de winning mood.....!
    Deze kaart was echt prachtig, het was een unanieme stemming hoor! Ben benieuwd wat je uit gaat zoeken bij DZ Doodles....
    Veel plezier ermee!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Jolanda,hij is echt prachtig.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd met je gewonnen prijs. Het is ook een schitterend kaartje!
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt het verdiend hoor, want deze kaart is supermooi!

    Veel plezier met de spulletjes

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen