Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















dinsdag 5 oktober 2010

Ellen heeft een prachtige sketch voor DCL gemaakt! Daar doe ik aan mee!



Dit is mijn kaart voor DCL. Heb er een herfstige verjaardagskaart van gemaakt voor iemand die van vogeltjes houdt.De bloemen en blaadjes heb ik zelf gemaakt met glimmermist en ranger inkt. Door het sombere weer glimmen ze niet echt dat is wel jammer. Vogeltjes zijn ingekleurd met copics. Hier helemaal onder zie je mijn blauw groene sjaal. Ok in een paar uurtjes gebreid. je gelooft het misschien niet maar een kaart maken kost meer tijd dan zo'n sjaal breien! Bedankt voor het kijken! Groetjes Jolanda.

12 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart en sjaal Jolanda! Helemaal super!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is prachtig! Mooi met de "parel"in de bloemen. En....... alweer zo'n mooie sjaal!
    Voor jou kan de winter beginnen.
    Succes met de DCl challenge.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje en succes met de challenge en deze sjaal is ook weer super gaaf

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Jolanda,

    Hihi, ik moest wel lachen omdat je zei dat je een sjaal breien minder tijd kost dan een kaart maken, ik hoorde precies mijn mama LOL.

    Maar beide zijn wel héél mooi hoor!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag jolanda

    Dan doe ik meteen 2 vliegen in 1 klap

    Prachtige kaart heb je gemaakt voor DCl
    Ook deze sjaal is mooi geworden.

    Bedankt voor je deelname met DCL

    Bedankt voor je deelname aan de bloghop
    groetjes Miriam dt Crealies/DCL

    BeantwoordenVerwijderen
  6. he jolanda, nou ophouden hoor met die mooie sjaals. Sytraks heb je een nieuwe hobby. Prachtige kaart ook, groeten Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje zeg. Je sjaal is ook weer goed gelukt.
    Kom je even op ons blog kijken er staat wat voor je klaar.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, jij hebt de smaak te pakken!!!
    Alweer zo'n prachtige sjaal. Ik ben nu bezig met de gnocci omslag maar dat gaat een stuk minder snel....
    Je kaart voor DCL is een echte beauty, prachtige kleurencombi en wat een mooie stempel! Toppertje!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt een prachtige kaart van dit seizoen!
    Leuk dat je met ons meedoet bij DCL.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart mar die SJAAL, ik ben helemaal verliefd, wil je me laten weten hoe dat werkt? Bedankt en groetjes Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is ook een prachtig kaartje,leuke stempel,mooi papier.
    Die sjaal is ook prachtig.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen