Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















vrijdag 9 november 2012

Workshop Sneeuwman kaart!


Voor deze workshop heb ik gekozen voor een sneeuwman kaart!



Kopieer deze sneeuwman op stevig wit papier.
Als je het kleiner kopieert kun je het ook op een achtergrond plaatsen.


Knip de sneeuw man uit.


Knip een hoed van een rechthoek en een rechte band.


Stans boompjes. vogeltjes, blaadjes e.d. uit.


Pons nog wat kerst blaadjes.


Heb een magnoilaatje ingekleurd met copics.
Bewerkt met Tim Holtz  emboss it dabber en bestrooid met FUN FLOK.
Het effect viel mij tegen.


Ril een steuntje voor de achterzijde van de sneeuwpop.


Knip het aan beide zijden in en klaar is het.

Hoop dat jullie veel plezier aan het maken van deze workshop gaan beleven!
Succes en groetjes Jolanda.












18 opmerkingen:

  1. Een hele leuke workshop.
    Heel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een geweldige leuke sneeuwman is dit Jolanda!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoooo die is leuk !!!!

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tutorial! Kan eventueel ook met kinderen gemaakt worden. En het resultaat is super.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is deze gaaf zeg en zo duidelijk uitgelegd, super leuk!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een cutie zeg!
    Vraag me alleen af of je niet eerst nog sticky embossinpoeder op je dabberhadmoeten doen en daarna pas de fun flock???
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dit weer super leuk gedaan Jolanda.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd is deze sneeuwpop!! Mooi gemaakt!!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, ik vind me dit toch een leuke sneeuwman Jolanda! Echt énig! Gaaf effect zo! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke workshop heb je gemaakt!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg origineel !! Heel mooi gemaakt !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele leuke kaart Jolanda!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat schitterend gemaakt Jolanda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het een superleuke en originele kaart! Leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een onwijs gaaf kaartje Jolanda, super, super leuk!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen