Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















zondag 24 augustus 2014

Doe nu mee aan Lift Challenge 70


Dit is de te liften kaart!
Zo mooi daar wilde ik graag iets mee doen!
Dit is mijn uitvoering;
 
 
Ik heb er veel plezier aan beleefd om dit te maken!
Wil je nog meer prachtig gelifte kaarten zien kijk dan bij de Lift Challenge op het blog.
 
Leuk dat je kwam kijken!
 
Groetjes Jolanda.


 

16 opmerkingen:

  1. rainy days hebben we al genoeg gehad denk ik, =)
    leuke creatie,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gelift, Jolanda!! Gaaf kaartje!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda,
    leuke lift - kaart heb je gemaakt !
    creatieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Jolanda! Wat staat die stoere bij er mooi op, de combinatie blauw/goud doet het goed! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk gelift Jolanda, mooi met die keluren!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, mooie uitvoering! Mooie kleuren ook! Leuk dat je meedoet met de liftchallenge!
    Nu ik deze tekst aan het tikken ben, verdwijnt er een deel onder de foto's van je site bar. Als je foto's in je sitebar upload, kan je aanvinken dat ze automatisch worden verkleind, zodat ze goed in de sitebar passen. Ziet er gelijk wat strakker uit. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben ook blij als het regent, goed voor de bijenstand en de planten en bloemen. leuke lift

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige lift zeg, ziet er super uit Jolanda! Groetjes,Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie uitvoering van de lift, ik vind je kleuren combinatie erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie lift is dit. Stoere kleurencombi!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig! Wat een uitgesproken kleuren bij elkaar, heel verrassend. Bednakt voor het meedoen aan de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een mooie kaart. Het past super bij elkaar allemaal.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen