Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















dinsdag 4 januari 2011

Verjaardags Candy van mijn blog!


Op 17 januari bestaat mijn blog 1 jaar!
Dat wil ik graag met jullie vieren !
Het zou leuk zijn als je volger wordt en we een leuke communicatie op kunnen zetten.
Het is wel belangrijk om een bericht hieronder achter te laten.
Verder wil ik ook graag dat je mijn candy in de sitebar van je blog plaatst.
Hoop dat ik hier nog meer leuke contacten aan overhoud.
De mensen waar ik al leuk contact mee heb wil ik bedanken voor hun geweldige reaties op mijn blog van het afgelopen jaar! Natuurlijk hoop ik ook dat jullie meedoen!
Op 17 januari trek ik een winnaar!
Groetjes Jolanda.

49 opmerkingen:

  1. Hoi hoi wat een leuk initiatief! Volger ben ik al- en maar wat graag!-. Natuurlijk ga ik je candy nu ook op mijn blog plaatsen. Heel veel succes met deze candy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke idee :-)
    Ik ben ook al volger van jouw blog en ik heb zojuist jouw leuke candy op mijn blog geplaatst.
    Op naar nog meer enthousiaste volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda,

    Leuk dat je mee wilt doen met mijn Candy:) Ik heb je naam genoteerd. Nu maar afwachten. Ssssspannend!! Hihi. En natuurlijk nog van harrrte welkom op mijn Blog.


    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda,

    Wat een leuke en gave candy, heb hem ook op mijn bloggie gezet en ik vind je kaarten/creaties super mooi.

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jolanda, wat leuk dat je blog ook bijna een jaar bestaat. Ik heb even gekeken wat je hebt gemaakt tijdens mijn afwezigheid, wat een MOOIE dingen zeg!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettende leuke candy. We gaan hem meteen in onze sitebar zetten. We willen graag een gokje wagen. 1 Jaar alweer, gaat hard he.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supermooie candy! wat gaat de tijd snel, maar wat is het bloggen leuk he?
    Ik ga je candy op mijn blog zetten en ik wil wel een kansje maken.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Jolanda, Wat een gave stempels, kan ik wel goed gebruiken als dt-lid van Menscardworld, hihi, dus ik doe graag mee met deze candy. Volger was ik natuurlijk al. Je creaties zijn altijd prachtig !! En bedankt voor je altijd leuke positieve reacties op m'n blog. Bij deze nog de beste wensen en een gezond en creatief 2011. Tot blog, groetjes, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke candy. Alvast gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van je blog!!
    Ik wil ook wel een kansje wagen hoor.
    Het is niet erg om volger van jou te zijn, met al die gave dingen die je maakt.

    groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooie candy en alvast gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van je blog. Ik wil graag een gokje wagen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou ik ben pas kort je volger, maar ben wel meteen fan van je creaties, wat zijn ze steeds weer mooi. Ik waag graag een gokje in je candy en heb hem in mijn sidebar gezet.
    groetjes Linda Dekker

    PS vrijdag 7 januari komt er een candy op mijn blog te staan, misschien wil je meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een moooie candy!
    Proficet met je één jaar blog.
    Ik zou graag een gokje wagen.
    Groetjes Justine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi die Jolanda weer,

    Ik ga je Candy ook meepikken hoor;) BEdankt voor je berichtje.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Jolanda,

    Wat een leuke candy daar gaan we graag aan meedoen, en dan die stempel te gek die is leuk zeg. we plaatsen de foto in de side bar en dan maar duimen...

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alweer een jaar Gefeliciteerd Jolanda leuke candy heb je bedacht en wil daar graag aan mee doen

    lief smiriam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. HI Jolanda! I am follower of your blog and love what you do! I am unable to read your blog due to not being able to translate it to English but would love to enter for the candy as I love the colours and the stamps!! So from what I can kind of interpret I have to leave a comment and post your candy on my blog (which I have put in my sidebar!! Hopefully this is all I have to do so thanks for the chance to win!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat!!!??? Een jaar alweer, meid wat vliegt de tijd!
    Volgens mij heb jij het afgelopen jaar wel genoten van je blog en alle reacties en contacten en....prijzen die je ermee gewonnen hebt! ;-)))
    Hopelijk kunnen wij er ook nog heel lang van genieten! Alvast gefeliciteerd met je eerste blogverjaardag!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heeej!
    Leuk blog en leuke candy hoor!
    Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je blog.
    Groetjes Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. He Jolanda, nou ik wil wel een gokje wagen hoor ik doe mee. leuk he dat bloggen en je dan voor te stellen dat het alweer een jaar is. PFT waar blijft de tijd? groeten Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Jolanda,

    Je hebt een heel leuke blog. Je maakt zeer mooie kaarten. Ik ben blij dat ik jouw blog heb gevonden :-)
    Ik wil graag meedoen aan jouw verjaardagscandy.
    Ik ben volger geworden en heb jou link op mijn blog gezet.

    Groetjes Peggy ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Jolanda,
    Gefeliciteerd met je eerste blog verjaardag!
    Wel je creaties steeds bewonderd (echt prachtig),maar het was steeds niet tot volger gekomen.
    Nu een mooie gelegenheid om het te doen!
    Ik volg je als grijs poppetje queen-ellebel.

    Groetjes Elly P.S leuke candy,staat op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Alweer 1 jaar een blogger:) ik ben net begonnen, en volgens mij wordt het alleen maar leuker, helemaal met deze leuke prijs die ik graag zou willen winnen:)
    voor mijn man is de kans te laat, die is 11 januarie jarig, :) wordt die schat alweer 61;)
    maar mijn broer is 1 maand later jarig die zal dan een kaartje krijgen die gemaakt is met de gewonnen prijs:)
    Jolanda ik heb je candy op me site gezet,
    kom je bij me kijken:)
    zou het leuk vinden als je mij ook wil gaan volgen:)
    Groetjes Adriana
    http://cardsfromproudgranny.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuk idee, ik zet hem op mijn blog.

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Altijd gezellig, zo'n candy! Ik doe graag mee.
    Ben volger geworden, zet je candy zo in mijn zijbalk. En zal regelmatig langskomen.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  25. This wonderful candy. Thanks for the chance. I hope to get lucky. I am your follower. Link posted on the left sidebar by date http://www.fantasy-of-sequins.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Jolanda,

    Wat een leuke candy heb je zeg! En natuurlijk heel erg gefeliciteerd met de 1ste verjaardag van je blog! Volger ben ik al en ik heb je candy in de sitebar van mijn blog gezet.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoy Jolanda,
    Wat een leuk blog heb je. En je creaties zijn prachtig. Hebben net dat tikje meer! Ben nu dus volger.
    Ik vind je candy heel mooi! Helemaal mijn kleuren (blauw is lievelingskleur). Ik waag dus heel graag mijn kans ;-))
    Kom je ook eens een kijkje nemen bij mij a.u.b.? http://scrap-talk.blogspot.com/
    Fijne zondag!
    xxx
    C.arine.
    p.s.: Ik ben vrijdag 14 jan.jarig. Wie weet wordt dit wel een extra kadootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. B.t.w. Een dikke proficiat voor je éénjarig bestaan van je blog!
    xxx
    C.arine.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Jolanda,
    Een te gekke candy geef je weg, wij doen graag mee. Zet de candy gelijk op onze blog.
    Bedankt en groetjes,
    Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  30. volger was ik al een tijd,je creatie's zijn super. gefeliciteerd met het 1jr bestaan van je blog.
    Liefs anja

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Happy Blogoversary! Ik volg je blog nu en er staat een link in m'n sidebar . Groetjes uit België, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi hoi,

    wat een prachtig blog heb jij zeg!! Ben volger van je geworden en je blog in m'n leeslijst gezet zodat ik niets hoef te missen!!! En wat een gave candy geef je weg, daar wil ik graag een kansje op wagen, ga héél hard duimen!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd met je eerste blog verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Van harte met de eerste verjaardag van je blog. Ik ben zelf nog maar net begonnen, maar ben nu al een beetje verslaafd. Ik doe graag mee aan je candy. Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gefeliciteerd met je blog. Ik merk dat ik tegenwoordig ook steeds meer doe met mijn blog. Op die manier ontmoet je toch leuke mense en doe je andere ideeen op. Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wat leuk Jolanda!!
    17 januari word onze jongste dochter ook alweer 20 jaar, wat een toeval hè;)
    Ik waag ook een kansje hoor. Ja, en volger was ik allang

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. So sweet candy!
    Thanx for chance) Link posted on the left sidebar

    http://e-kateri-na.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Joland,
    via via kwam ik op jou blog & wou eerst even zeggen dat je hele mooie kaartjes maakt!
    Ook wil ik graag een gokje wagen voor ja candy..

    Groetjes Mandy

    http://mandymagnoliacards.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  40. hallo, Jolanda

    herzlichen Glückwunsch zum 1. Blog-Geburtstag!
    Über einen Link habe ich zu deinem Candy gefunden und bin begeistert von deinen tollen Werken!

    Dein Candy habe ich in meiner Sidebar verlinkt und vielen Dank dafür.

    Liebe Grüße Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Happy Blogoversary! Your candy just awesome! Thanks and thanks for the chance to win! I really want to be the lucky winner. Linked candy on my sidebar and I'm your follower.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een gave candy.
    Ik heb nog niet zo lang een blog en ik moet nog veel ontdekken. Aldoende leert men.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hoi Jolanda,

    alvast gefeliciteerd met je verjaardag.
    leuk idee een candy dan te verloten!!

    groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hallo Jolanda!

    Ik kwam toevallig uit bij je candy via een andere blog. Maar nu ben ik verder aan het kijken naar alle prachtige kaarten die je al hebt gemaakt! Ik ben dan ook maar meteen volger geworden en ben van plan om hier regelmatig nog eens langs te komen!

    Ik wil natuurlijk ook mijn kans wagen voor die prachtige candy en wens je alvast een fantastische verjaardag toe! Je candy staat op mijn sidebar,

    Groetjes, Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Dag Jolanda ! superkans, die ga ik wel wagen hoor ! heb al eens rondgeneusd op je blog, hele mooie kaartjes maak je hier, ik blijf wel een tijdje plakken als je dat goed vind ?
    ik ben volger nu en zet je zo snel mogelijk in mijn sidebar,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Congrats on your 1yr blog birthday x
    Mine will be in May ...... building up stash to give away.

    Thanks for the chance of winning & good luck everyone.

    hugs sally x
    sallysbitz.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Jolanda,
    Toch leuk dat je via zo'n melding van een candy toch weer steeds opnieuwe blogs komt.
    En wat maak je mooie dingen.
    Ik ga me direct aanmelden als volger, kan ik ook net een kansje wagen.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een supermooie candy! wat gaat de tijd snel, maar wat is het bloggen leuk he?

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Owww very cool candy!!!
    http://worldselena2009.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen