Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















zaterdag 2 oktober 2010

Super dag!

Ben gisteren heel gezellig met Ellen en Jeannette naar de Creadagen in Hardenberg geweest! Daar hebben we een rood bolletje wol zoals het blauwe bolletje gekocht en daar heb ik gisteravond onderstaande sjaal mee gebreid!
Toen ik vanmorgen mijn mailbox opende kreeg ik bericht om bij DCL te gaan kjken en wat zag ik daar ik sta in de top 3! Je begrijpt mijn dag kan niet meer stuk!
Goed weekend allemaal! Groetjes Jolanda.

16 opmerkingen:

  1. Met wat voor pennen heb je de sjaal gebreid???
    En wat is dcl. Ik vind hem erg leuk staan mooie kleurtjes . Groet Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jolanda,

    Mooie sjaal, ik heb die bollen al gezien, is een soort lint ofzo dat erop zit hé?
    En wauw, de top drie, proficiat!

    Groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, hij is helemaal geweldig en wat staat die kleur je mooi!!! Nou die blauwe nog....
    Wel leuk om te doen he?
    Gefeliciteerd met je top 3 notering! Je ziet; de aanhouder wint!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit garen kon ik nog niet ,wat een mooie sjaal heb je gemaakt. Leuke foto trouwens ook van je.
    En nogmaals gefeliciteerd met je top 3 nominatie en zoals ellen al zei de aanhouder wint.
    Hopelijk zien we je deze week ook weer met de nieuwe sketch,die is ook heel leuk om mee te werken.

    fijn weekend en ben benieuwd wat je gaat maken met de blauwe bol.

    heb je trouwens al eens dit garen ooit gezien dit is ook leuk om te doen.
    http://www.tbezigebijtje.nl/c-845372/hoooked/

    liefs miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjee wat een leuke sjaal, en heb je die in een avond gebreid? dat is wat voor mij want ik ben niet zo goed in breien maar als ik dit zie dan denk ik dat mij dat ook wel lukt. Dus als je eens tijd hebt kun je me dan vertellen hoe dat moet en hoe dat garen heet? En geweldig joh dat je in de top 3 staat. groeten Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda, bedankt voor je berichtje! Gefeliciteerd met je top drie! Een prachtig kaartje heb je gemaakt. De sjaal is ook erg mooi zeg, in 1 avond gebreid?
    Fijn weekend en groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jolanda, de sjaal staat je super !Fijne dame.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jolanda.
    Ik dacht dat de sjaal en dcl, over het zelfde gingen . Dat heb ik weer hoorHiHi. Groetjes en een fijn weekend Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met je top 3 en wat
    en super gave sjaal heb je gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dag jolanda

    Ja zo'n tas haken dat bedoel ik .Ik heb dit zelf nog niet gedaan ,maar heb wel gezien hoe mooi het is als het klaar is.
    Het schijnt ook heel snel klaar te zijn.
    Degene die de tas gemaakt heeft ,heeft van dat zelfde spul ook kussens gemaakt,ook dit was heel mooi.

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je top 3! Gaaf hoor. En wat een leuke sjaal heb je gebreid. Prachtig is die.
    Fijn weekend nog.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi sjaal Jolanda,prachtige kleur.
    En gefeliciteerdmet je top 3.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldig mooie sjaal Jolanda! Was het leuk in Hardenberg??? Vast wel. Wat goed dat je in de top 3 staat!!!
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke sjaal!!! En dat in 1 avond.....
    Gefeliciteerd met de andere uitdaging.
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jolanda,

    Wat een supersjaal zeg, hij staat je goed! En gefeliciteerd met plek in de top 3!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gave sjaal, hij staat je mooi, en dat in 1 avond?

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen