Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















zondag 17 oktober 2010

Eindelijk een start gemaakt voor het samen 100 fotoalbum!


Ben eindelijk eens gestart met het fotoalbum van mijn man en tweelingzus die 10 april al allebei 50 zijn geworden. Nu nog doorzetten! Ga maar eens foto's uitprinten misschien helpt dat wel om verder te gaan. Groetjes Jolanda.

11 opmerkingen:

  1. Jaja, dat ziet er veelbelovend uit....
    Kom maar op mat die mooie Lootjes!

    Groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er al prachtig uit Jolanda met dat mooie papier.
    Ben heel benieuwd als het af is.
    Wat een karwei meis.
    Veel succes ermee.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Jolanda, dit ziet er goed uit hoor!!
    Het is vast een hoop werk, maar dat heb je al eerder gedaan met succes.
    Succes dus ook met de rest ervan!

    En ik heb nu vakantie, in antwoord op je vraag op mijn blog.Jij bijna!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het begin ziet er al schitterend uit ben benieuwd als het af is.

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Jolanda,

    Dit is al heel leuk gedaan hoor, dus ik wil meer zien nu, hihi.

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het begin ziet er heel veelbelovend uit! Ben benieuwd naar de rest. Dat gaat vast helemaal goedkomen!
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er nu al mooi uit, ben ook net als de anderen benieuwd naar de rest!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er prachtig uit Jolanda!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jolanda,

    Een goed begin is het halve werk! Het ziet er super uit, veel plezier met de rest van het album maken, resultaten wel showen he!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het begin is in ieder geval al heel erg leuk!
    Succes met het vervolg :-)
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tjonge Jolanda dat ziet er prachtig uit, je hebt er nog een hele klus aan, ben benieuwd naar de rest, groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen