Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















zondag 31 oktober 2010

Uitdaging van Karens Doodles is deze week verf!

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de ontzettend leuke reacties op mijn voorgaande kaarten!!!!!!!!!!!!!! Verf gebruiken of iets dat met verf te maken heeft. Ik heb ervoor gekozen om een herfstboom te tamponeren met rood,oranje,bruin en goud! De blaadjes onderaan heb ik ook met goudverf behandeld. De digi heb ik ingekleurd met copics. Verder vond ik het wel leuk om er een paar vogels bij te laten vliegen. Ben zeer benieuwd naar jullie reactie! Fijne zondag nog groetjes Jolanda.

20 opmerkingen:

  1. Heel mooi!! Bij jouw kaart is echt verf gebruikt! Die boom lijkt wel diepte te hebben,gaaf hoor je kaart!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jolanda,

    ik vind het een superleuke en zeer originele kaart geworden!!
    prachtig gedaan zo die boom met vogels.

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is heel erg mooi geworden Jolanda.
    Het is een keer heel iets anders!

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Jolanda! De goudverf geeft net die extra touch! Ik zag op de site van Hobbycompleet de duif dat je daar ook een gelukje had, gefeliciteerd!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart heb je gemaakt Jolnda!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Joland.
    Wat ben je lekker bezich geweest zeg!!
    Erg leuk die stempel met de boom. Groet Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo, dat is nog eens creatief! Mooi gedaan hoor!
    Bedankt voor het meedoen met Karens Doodles NL!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi geworden Jolanda,leuke stempel,mooi ingekleurd.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent lekker creatief met de uitdaging aan de gang gegaan! Wat een prachtige kaart met een schitterende boom! Fijn dat je meedoet met Karen's Doodles NL.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldige uitwerking van deze challenge!
    Bedankt voor het meedoen met Karen's Doodles NL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi jolanda,
    wat heb je er een prachtige kaart van gemaakt.
    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi Jolanda, je hebt echt lekker met verf gewerkt, die boom is prachtig, leuk dat je weer meedoet met Karens Doodles. Groeten Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ooooh Jolanda, wat heb je dit leuk gedaan zeg!!
    Veel succes bij karen's Doodles NL

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauuuuw wat is dit super mooi geworden

    gr hety

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super mooie en creatieve kaart. Leuk gedaan zeg!
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er super uit heel moi gedaan.Bedankt dat je meedeed met Karens Doodles NL

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mijn reactie...???? Ik vind je uitwerking van ons thema echt GEWELDIG!!!!! Prachtige boom zeg, heel mooi als achtergrond van die mooie herfst digi.

    Liefs, Karen's Doodles NL!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ontzettend mooi de geverfde boom. Heel erg origineel en helemaal leuk. Gezellig dat je meedoet met de challenge bij KD NL. Morgen maken we de winnaar bekend!
    Groetjes,
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen