Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















zondag 10 oktober 2010

Piramide kaart n.a.v. een piramide kaart die ik ooit eens van Greet heb mogen ontvangen!

Deze kaart heb ik een tijdje geleden voor een vriendin gemaakt die haar ellepijp brak een dag na ons dagje uit! Achter de foto's zitten ook nog weer kleinere andere foto's! Ze vond het erg leuk! Ons dagje uit was ook heel gezellig de dag erna was voor haar erg vervelend!
Hoop dat jullie het leuk vinden! Groetjes en bedankt voor het kijken Jolanda.


15 opmerkingen:

  1. Jeetje wat heb je dat ontzettend mooi gedaan. Het is erg mooi geworden. Vandaag helemaal niets gedaan. Heerlijk buiten geweest.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is heel mooi Jolanda! Ik kan me voorstellen dat ze het leuk vond!
    En nog gefeliciteerd met je top drie nominatie bij DCL!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is heel erg mooi Jolanda!!! Was ze er blij mee??? Vast en zeker wel.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh Jolanda,Wat heb je dat schitterend gemaakt.
    Prachtig zo met die foto,s mooie kleurencombinatie heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauuuw Jolanda wat is dit schitterend en ik
    kan me voorstellen dat ze dit mooi vond

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit gaaf zeg! Dat heeft vast de pijn een beetje verzacht....

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart, mooi in elkaar gezet met die foto's en vast een geweldige herinnering!!
    Ik lees dat je in de top 3 van DCL stond, gefeliciteerd!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een prachtige piramide geworden! Mooi model ook!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O erg mooi hoor, goed idee om de kaart als fotoboekje te maken. Je vriendin was er vast blij mee, groeten Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. He ik mijn reactie weer weggeklikt geloof ik, ik zei dus wat een mooie kaart en een super idee om er een soort fotoboekje van te maken. Was je vriendin er blij mee? Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou sta er ik 3 keer, het was toch goed gegaan, groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jolanda,

    Wat een originele herrinering aan een gezellige dag! Heb je de bloemetjes zelf gehaakt? Erg leuk!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik lees je bericht en denk bij de eerste zin au! en als ik het bericht verder zie denk ik wauw!

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jolanda, een originele kaart !
    Lief van jouw om ook een kaartje te gaan maken voor het Kinderkankerfonds. Als je mij een mailtje stuurt : jan.jansen2@pandora.be dan kan ik jouw de digi doorsturen met het logo op, je hoeft niet speciaal de digi te gebruiken, je mag zo ook een kaart maken (uitleg staat op mijn blog)
    Bedankt alvast
    Groetjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen