Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















woensdag 27 oktober 2010

Twee kaarten voor DCL




Deze keer was de sketch van Ellen! Ik vond de sketch helemaal super. Bijna nooit maak ik geboorte kaartjes omdat ik bijna nooit een geboorte kaartje hoef te sturen maar nu wel. Geinspireerd door de sketch van Ellen heb ik toen een jongens en meisjes kaartje gemaakt. Eerst wilde ik de prachtige digi's van Marjan gebruiken en toen bedacht ik ineens nee wacht ik heb nog mooie clearstamps. Nu weet ik alleen niet welke ik in moet sturen voor DCL.
Ben wel benieuwd welke kaart jullie mooier vinden!
Groetjes Jolanda.

20 opmerkingen:

  1. Wauuuw wat zijn deze schitterend en dat is zeker moeilijk kiezen maar als het toch moet kies ik voor de onderste, veel succes

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze allebei erg mooi! Ik vind dat je voor zowel een jongen als een meisje prachtige kaarten hebt gemaakt! De een is stoerder en de ander is duidelijk liever en meisjesachtiger.

    Lief dat je mijn digi's hebt vermeld, je bent een schat!:)
    Kun je ze niet allebei insturen? Succes met de challenge!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allebei schitterende kaarten en moeilijk kiezen welke de mooiste is. Maar ik denk dat ik ook met Hetty meega voor de onderste. ;)
    Bedankt voor het meedoen.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei, moeilijke vraag, want ze zijn allebei prachtig. Maar als ik echt moet kiezen is het voor het tweede kaartje.
    Succes met de challenge
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super kaartje maar ik ga voor de onderste.succes ermee gr anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moet ik kiezen? Dan ga ik ook voor de meisjes-versie. Maar het zijn beide prachtige kaarten!
    Leuk dat je meedoet met DCL.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo, jij bent lekker bezig! Alweer 2 van die schitterende kaartjes!
    Ik ga voor de onderste alhoewel ik de eerste ook lekker stoer vind maar ik ben echt helemaal gevallen voor dat bloemetje op de tweede kaart.....

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, 2 geweldig mooie kaarten! Allebei vind ik ze schitterend, maar als ik écht zou moeten kiezen, koos ik ook voor de 2e ;-)
    Succes!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oo, wat leuk zo met die lieve kleine voetjes. Ik vind ze allebei erg mooi.
    En ik vind de blauwe erg leuk ,omdat hij weer is anders is als anders . Super . Gr Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ze zijn schitterend Jolanda!!
    Ik ga ook voor de 2e, ik hou wel van dat drukkere op de kaart;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je twee prachtige kaarten gemaakt! jammer dat we ze bijnaniet nodig hebben he ? Het is zolief om te maken. mag je ze niet allebei inzenden? Ik kan niet kiezen, Vind ze allebei super.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind beide kaartjes erg mooi, lastig om een keuze te maken hoor!
    Het ene kaartje is echt voor een jongen: strak, zonder te veel tierelantijnen en het andere kaartje is echt voor een meisje: lekker veel frutsels, bloemetjes etc.
    Leuke fotootjes heb je gebruikt trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt Jolanda.
    Ik zal de onderste opsturen.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Jolanda,

    Jij maakt het ons graag moeilijk hé, hihi, want ze zijn allebei supermooi !!! Het ene is lekker jongensachtig, zonder te veel tralala erop en dat voor een meisje, is dan lekker girly, met veel tralala, :-)
    Ik denk dat inderdaad de meeste mensen liever het meisjeskaartje gaan zien. Succes met de inzending.

    groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaarten geworden Jolanda!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Tja dat is moeilijk, ik vind ze allebei super. maar omdat ik van bloemetjes en frutseltjes hou, ga ik voor de onderste, gr marion

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaartjes hoor heel erg bedankt voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik sluit mij aan bij de rest en kies voor de meisjeskaart.....!! Wij horen het wel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow, prachtige kaartjes heb je gemaakt Jolanda!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Jolanda,

    Superleuke kaartjes zeg! Als ikmoet kiezen ga ik voor de meisjeskaart, die vind ik er net iets meer uitspringen!

    Fijn weekend, groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen