Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















dinsdag 1 maart 2011

Weet niet wat me overkomt!

 Weet echt niet hoe het kan. Ik moet de sterren goed hebben staan of zoiets zeg het maar.... Maar ik kan jullie vertellen dat ik wel weer erg blij ben, want wat is er gebeurd ik heb bij Romkje, bovenstaande kan en stolp gewonnen.Is het niet geweldig! Neem eens een kijkje bij haar, ze heeft ontzettend leuke woonhoekjes op haar blog. Echt heel gezellig! Romkje alvast bedankt.

Onderstaande label heb ik gisteren nog even gemaakt voor een collega. Ik mocht van haar een boekje en beschrijving van Lanzarote lenen. Ze vond het erg leuk! Dan rest mij nog om jullie allemaal te bedanken voor jullie geweldige reacties! Groetjes Jolanda.

22 opmerkingen:

  1. hoi jolanda,
    wauw wat een gaaf cadeautje heb je gewonnen, echt super.
    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk! Je wint de ene na de andere prijs op het moment he?! Geniet ervan zou ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O ik ben jaloers op je. Wat een superleuke prijs joh, geniet ervan. Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda,

    Dat is nog eens een verrassing. Erg leuk die kan en stolp, kun je een saai hoekje mooi mee opfleuren!! en het labeltje.... toppie!

    Gr. Anda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAUW wat een supermooie prijs, veel plezier ermee
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo jolanda,

    Jij hebt volgens mij een gave om te winnen hoor :-)
    Prachtige prijs, geef het maar een mooi plaatsje.

    leuke bedanktkaart !

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, wat een geluk, gefeliciteerd. Groetjes, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefelicteerd,wat leuk om zo verrast te worden,
    het is een prachtig stolp!
    En de label is mooi een leuke verrassing voor haar!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig he deze prijs? Geniet ervan! Misschien toch eens een staatslot proberen?

    Groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige prijs heb je gewonnen...gefeliciteerd ermee meid!
    En je label is ook erg mooi geworden!
    Liefs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goh, wat een leuke en vooral mooie verrassing! Het hoekje ziet er prachtig uit, gaaf dat jij dat wint!! Je tag is trouwens ook een beauty!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, wat een mooi prijs heb je gewonnen! Gefeliciteerd. Je tag is ook weer prachtig!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd, wat een prachtige prijs zeg! Die staat binnenkort te pronken bij jou thuis! Leuk label heb je gemaakt, de lintjes eraan zijn super zeg!

    Fijne woensdag, groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. He, bofferd!!! Gefeliciteerd met je leuke prijs!
    Leuke label, daar is je collega vast blij mee.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd en een prachtige kaart Jolanda!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldige prijzen zeg!! Het lijkt wel de stijl van Riviera Maison?! De label is ook weer mooi gemaakt!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je prijs Jolanda, hij is erg mooi, net als jou kaartjes.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ben jij een bofkont Jolanda,zo prachtige stolp krijgen.
    Mooie label heb je gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie label! En leuk dat je gewonnen hebt!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met je leuke prijs! En je label is ook erg mooi geworden!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke prijs om te winnen. En een mooi label heb je gemaakt!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd en je label is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen