Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















dinsdag 15 maart 2011

Mijn eerste kaart voor de Girlscardsworld challenge als DT lid.

Dit is mijn eerste kaart als DT team lid van Girlscardsworld. Het thema is vakantie. Wil je meer inspiratie klik dan hier om alle andere kaarten van de andere DT leden te bekijken. Er wordt een prachtige paperpad als prijs beschikbaar gesteld dus wat weerhoud je? Maak een kaart en doe mee!
Groetjes Jolanda.

30 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Jolanda. De kleuren zijn zo mooi op elkaar afgestemd!!

    Gr. Anda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een leuk kaartje gemaakt Jolanda,prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou wat een heerlijk vakantiegevoelkrijg je bij dit aartje. Hij is helemaal toppie hoor.

    Gr. Mieke

    http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauuuw wat een gaaf kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hij is heel leuk Jolande je krijgt er echt een vakantie gevoel bij, even de ogen dicht en weg dromen Heerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke relaxe kaart. Wat blijven ze leuk, de stempels van Penny Black, moet ze ook meer gaan gebruiken, maar ben nu ff in de Magnolia-stemming. Gisteren nog een paar leuke Magnoliaatjes gekocht van de nieuwe butterfly-serie, hopelijk eind vd week binnen. Dus daar zal m'n volgende kaart wel mee zijn (hihi). Wens ik je een fijne, zonnige en creatieve dag toe. Groetjes, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superkaart! Zo komt ht vakantie gevoel wel. De stempel die je hebt gebruikt is echt heerl erg leuk.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een schattig kaartje. Wat een geweldig afdrukje.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Jolanda,

    Eerst proficiat zeggen met je DT lid !!

    En je hebt er wel al een superleuk kaartje voor gemaakt hoor!

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super binnenkomer is dit Jolanda!
    Ik krijg gelijk zin om mijn vakantie te boeken als ik deze kaart zie....

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig kaartje, Jolanda, echt erg mooi!
    Heerlijke stempel en verder is er veel te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed gelukt hoor je eerste kaartje, echt een vakantiegevoel krijg je hierbij.....heerlijk in een stoeltje in de zon....wat willen we nog meer.
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi jolanda,
    mooi kaartje weer.
    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart, Jolanda! Erg leuke stempel. Welkom in het DTteam.

    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wowww Jolanda wat een super mooie kaart, mooi papier is het he!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het straalt in ieder geval vakantie gevoel uit,heerlijk onderuit in een stoel.
    Leuke stempel en je hebt het mooi afgewerkt met de vlinders ed.

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is een prachtige kaart geworden Jolanda!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart Jolanda,leuke stempel,mooi ingekleurd.
    Mooi papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Is een leuk kaartje geworden!! Ik zie me al liggen in de zon:-) Leuk thema!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je eerste DT kaart is prachtig geworden! Ik vind de PB stempels allemaal zo schattig. Mooi papier en leuke details. Super!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. superknappe kaart ! mooi hoor !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel erg leuk je eerste DT kaart.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaart en een heel relaxed stempel!! Succes met de volgende kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart Jolanda,
    Vindt de kleurencombinatie geweldig en vindt het stempelafdrukje zo schattig.

    Gr, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  25. mooi en relaxed kaartje!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Jolanda,
    Dank je wel voor je lieve berichtje op m'n blog. Ik naai altijd met de naaimachine. Met de hand is het niet te doen.
    Wat een schattig kaartje heb je gemaakt. De stempel vind ik heel lief. De hele layout vind ik erg mooi.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  27. J 1ste dt kaart is meteen een knaller Mooi hoor

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Jolanda, Ik kwam op je blog terecht en dacht ..... laat ik nummer 100 worden van je blog volgers. Even naar je andere berichten gekeken en ik vind die staande bloem ontzetten leuk. Ook dat kannetje en stolp die gewonnen hebt. Enig, zou goed bij mijn spullen passen. Ben mijn kamer een beetje aan het opfleurten.
    We hebben een beetje dezelfde interesse's las ik.
    Over je kaart. De Penny Black stempels blijven leuk en daar door vormt dit kaartje weer een leuk geheel. Geinige vlinder. Is dat een sticker?
    Momenteel op mijn blog uitverkoop. Ik ben gestopt met workshops geven, dus wil het in mijn hobby kamer wat opruimen.
    Als je tijd en zin hebt kom eens kijken.
    Groetjes en je ziet me nog weleens.
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schitterende kaart Jolanda.
    leuke stempel van pb ,mooi ingekleurd.
    Mooi papier gebruikt.

    groetjes
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen