Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















zaterdag 18 december 2010

Kleurenchallenge bij KD mijn kleuren zijn rood wit blauw.




Voor mijn dochter heb ik de vogelhuisjes kerstkaart gemaakt. Voor mijn moeder een hartjes borduurkaart en nu moest ik voor mijn zoon nog. Van Ellen kreeg ik de tip bij de wibra hebben ze mooie nepsneeuw. Dat bracht mij op het idee om een sneeuwbol kaart te maken. Een afbeelding van de carolers van Karens Doodles in een plastic bol met nepsneeuw. Maar helaas eenmaal bij de wibra aangekomen bleek de nepsneeuw uitverkocht. Dus piepkleine sneeuwballetjes meegenomen en ook nog parellampjes om erin te stoppen. Nu vind ik het effect toch wel mooi met die lampjes erin. Ben benieuwd wat mijn zoon ervan vind! Ben natuurlijk ook benieuwd wat jullie ervan vinden. Fijn weekend en misschien wel vakantie! Groetjes Jolanda.

29 opmerkingen:

  1. Ik vind hem geweldig! Wat een mooie anders dan anders kaart, zo leuk met die sneeuw, de girafjes en de parellampjes! Gaat hij natuurlijk ook gaaf vinden!

    Fijne feestdagen Jolanda en tot volgend jaar!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem super. En zo orgineel.
    Mooi gemaakt hoor. Gr Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie creatie!! En wat een werk; als ze hier niet blij mee zijn.......
    Fijne kerstdagen,
    groeten Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg mooi,volgens mij doe je foto's je kaart niet alle eer aan.
    maar echt waar een toppertje.
    leuk datje weer meedoet aan karendoodles nl
    liefs anja KDDT.NL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg origineel en heel erg mooi gemaakt zeg! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje Jolanda wat geweldig zeg! Heel erg orgineel, volgens mij vind je zoon hem fantastisch.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wahhh! Geweldig!
    Als Bas hem niet mooi vindt weet ik nog wel een adresje....;-)
    Ik kom hem graag eens in het echt bekijken want ik geloof beslist dat dit een waar kunstwerkje is!
    De fijne kunstsneeuw die ik bedoelde kun je ook bij kruidvat of Trekpleister vinden.....
    Voor zo'n bol zijn deze bolletjes mooier vind ik zelf!
    Geniet van je vakantie!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een knoeperd zeg!! Ik geloof inderdaad ook dat hij in het echt nog mooier is!

    Dank je wel voor het meedoen
    Groetjes,
    Jolanda (GDT)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf zeg, wat een werk heb je daar aangehad, maar dan heb je ook wel wat. Merit zal het moeilijk krijgen bij KD want dit is wel een pronkstuk.....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem helemaal fantastisch!
    Leuk dat je meedoet met Karens Doodles NL!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Jolanda,

    Wat speciaal, maar oh zo mooi en die lichtjes erin, gezellig ség!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is dit schitterend geworden

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oooow wat moooi Jolanda!!!!!!!!!!
    Superleuk dat je meedoet bij Karen's Dooodles NL!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldige, prachtige en super originele kaart heb je gemaakt, nou als die niet gaat winnen !! (Groetjes, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een schitterend project Jolanda, leuk dat je weer meedoet met Karens Doodles

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind hem weer geweldig Jolanda, zo origineel zie je ze zelden!! Super.

    Liefs, Karen's Doodles NL!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldige creatie JOlanda! Het ziet er geweldig uit!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind hem echt super gaaf!!! En je hebt er nog mee gewonnen ook!!! Gefeliciteerd!!!
    Liefs,
    Krista Huysman

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Och wat een heerlijk projectje, ja echt geweldig genoten hiervan en van je gehele blog zeg...mooi en heel veelzijdig, daar hou ik wel van.

    Jij ook sfeervolle kerstdagen en een spetterend 2011.

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Jolanda. Gefeliciteerd met je wel verdiende prijs. En ik wens jullie fijne feestdagen en een goed 2011. Gr Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Jolanda,
    Gefeliciteerd met je uitverzkiezing als Kaart van de Week. Je "kaartje" is ook werkelijk schitterend! Wie wil zoiets nou niet in z'n vensterbank! Leuk dat je dit jaar al met zoveel uitdagingen bij KD hebt meegedaan. Super!
    Liefs,
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hey terrific website! Does running a blog similar to this take a lot of work?
    I've no understanding of computer programming however I had been hoping to start my own blog soon. Anyhow, if you have any suggestions or techniques for new blog owners please share. I know this is off subject but I just needed to ask. Thank you!
    Feel free to visit my web-site - lanautica

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hello There. I found your blog using msn. This is a very well
    written article. I will be sure to bookmark it and come back to read more of
    your useful information. Thanks for the post.
    I will definitely comeback.
    Also visit my web blog - how to become wealthy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh my goodness! Awesome article dude! Thank you so much, However I am having issues with your RSS.
    I don't understand why I am unable to join it. Is there anybody having identical RSS issues? Anybody who knows the solution can you kindly respond? Thanx!!
    Look at my site ; Financial Advisor

    BeantwoordenVerwijderen
  25. I'd like to find out more? I'd care to find out some additional information.
    Look into my site friv kids games

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Spot on with this write-up, I truly believe that this site needs much more attention.

    I'll probably be returning to read more, thanks for the advice!
    Feel free to visit my page ... Business Plan Product

    BeantwoordenVerwijderen
  27. I’m not that much of a internet reader to be honest but your blogs really nice, keep it up!
    I'll go ahead and bookmark your website to come back later. Cheers

    my web blog - party hardcore videos

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Pretty nice post. I simply stumbled upon your blog and wanted to say that
    I've really loved surfing around your blog posts. In any case I'll
    be subscribing on your feed and I'm hoping you write once more soon!

    Here is my page voyeur movies

    BeantwoordenVerwijderen