Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















vrijdag 10 december 2010

Gisteren een super dag!

Gisteren kreeg ik deze award nogmaals van Rosalien! Ben er erg blij mee dat ze aan mij heeft gedacht! Bedankt Rosalien. Verder kun je mijn 8 eigenschappen bij een ouder bericht bekijken. Wat dat betreft laat ik het er even bij. Maar ik schenk deze award aan alle mensen die altijd zoveeel lieve, leuke en soms ook grappige reacties op mij blog geven! Neem de award mee als je wilt!

Verder ben ik ook heel erg blij dat ik bij Karens Doodels de eerste prijs had! Dames Bedankt!

Groetjes Jolanda.

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met het winnen van de challenge bij Karen's Doodles, ik voelde hem al aankomen want je kaart was echt een toppertje.
    Leuk dat Rosalien je de Award ook gegeven heeft!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je 1e prijs bij Karen Doodles. Je had ook een geweldig kaartje zo leuk. En een 2e award is je gegund!!
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciterd met je 1e prijs en met
    je Award

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Jolanda,

    Proficiat met de award en oh joepie een prijs bij een challenge, superleuk hé, geniet maar !!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen