Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















zondag 13 maart 2011

Deze kaart doet mee met Karens Doodles

Bij Karens Doodles is de opdracht een een voudige kaart met een in het oog springend detail. Nou dat is dus super mooeilijk je wilt mooie bloemen, stras steentjes,lintjes en weet ik wat allemaal erop, maar dan wordt het dus veel te druk. Dus deze kaart is erg eenvoudig ben zeer benieuwd wat jullie ervan vinden.
Bedankt voor het kijken en de altijd leuke reacties.
Groetjes Jolanda.

26 opmerkingen:

  1. Ik vind het een schitterend kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw hij is prachtig geworden.
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend kaartje dit afdrukje is toch zo'n leukerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo zie je maar dat eenvoudig. Ook heel MOOI kan zijn . Gr Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een prachtige kaart! je strik is een heel mooi detail. Fijn dat je meedoet met Karen's Doodles NL.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eenvoud siert je kaart, het is echt een heel mooie, met mooie kleuren en een prachtig detail!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Jolanda,

    Ik vind hem erg leuk geworden hoor!!

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is leuk Jolanda, enig afdrukje en dat is inderdaad meer dan genoeg!

    Groetjes,

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje zeg! Het afdrukje ios ook zo leuk.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eenvoud siert de kunst, maar dat is bij jou kaart ook echt zo, ik vind hem helemaal geweldig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel goed gelukt Jolanda. Leuk je weer gesproken te hebben op de beurs.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kaart Jolanda, heel mooi papier en hele leuke afbeelding, super gekleurd! Ik kan me wel voorstellen dat je het moeilijk vond, ik wil ook altijd overal bloemen op doen maar het is je heel goed gelukt!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja moeilijk he als je dat allemaal niet mag gebruiken!!!
    Je kaart is prachtig, mooi in zijn eenvoud!
    Leuk dat je weer meegedaan hebt met Karen's Doodles NL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi jolanda,
    ik vind hem erg mooi geworden.
    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een mooie kaart geworden,en tja de strik springt er echt uit.....maar toch is het leuk geworden!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi is die weer Jolanda, moeilijk he met weinig frutsels. Ik vond het ook lastig. Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  17. En het in het oog springend detail lijkt mij de guitige blik van de hond!
    Een leuk kaartje!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi Jolanda

    bedankt voor je lieve complimentjes en jij natuurlijk ook gefeliciteerd word echt heel leuk denk ik en jij maakt echt prachtige dingen ben ook volger van jou geworden

    groetjes danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja ik had er inderdaad ook moeite mee om hem eenvoudig te houden. En dat terwijl ik dacht dat ik altijd al vrij eenvoudige scrapkaarten maakte...haha! Ik vind die van jou mooi gelukt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart Jolanda,leuke stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hihi snap wat je bedoelt Jolanda, maar hij is wel superleuk geworden.
    Veel succes bij Karen's Doodles NL!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is een prachtige kaart! je strik is een heel mooi detail en ,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    liefs
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi zeg, de gele strik is echt een eyecatcher en niets leidt af van de grappige digi, top.

    Liefs, Karen's Doodles NL!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen