Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















zondag 27 maart 2011

Heb deze award gekregen van Marlieke!

Marlieke bedankt voor deze leuke award!
Het is de bedoeling 7 dingen over jezelf te vertellen en het door te geven aan 8 mensen.
Daar komt ie;
1. Ben dol op scrappen met kaarten of foto's, maar ook breien, haken en borduren.
2. Ben dol op winkelen vooral scrap,woon, kleding en schoenenwinkels.
3. Tennis bijna elke week.
4. Lees graag boeken, vooral in de vakantie.
5. Hou van wandelen en fietsen zeker met mooi weer.
6. Hou van het voorjaar en voorjaars bloemen vooral tulpen zijn favoriet.Maar ook andere plantjes en bloemen vind ik prachtig.
7. Ben dol op bloggen vind het super leuk om op deze wijze leuke contacten te leggen.

Nu is het de bedoeling dat ik het aan 8 andere mensen doorgeef. Nu ga ik een beetje smokkelen, ik wil het graag aan het DT team doorgeven waar ik net in zit en dat zijn 9 mensen.
Dus geef ik het door aan;
Aletta
Anneke
Arina
Annika
Durvina
Jacqueline
Danielle L.
Danielle A.
Petra

Rekenen we de beide Danielles maar een keer voor 1 persoon. LOL.
Dames veel plezier ermee! Groetjes Jolanda.

10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je award Jolanda! En wat leuk dat je hem aan het hele DT-team doorgeeft. Dank je wel!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd,het is ook altijd fijn om mee te genieten van je creaties!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je Award

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je Award, Jolanda. Wat een super eer om hem aan ons (DT team) te geven. Zal hem vanavond op mijn blog plaatsen.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. van harte gefeliciteerd met je ward en wat een super leuke eer om hem aan ons door te geven onwijs bedankt zal hem dadelijk op mijn blog zetten

    groetjes danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd met je award

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Jolanda,

    proficiat met de award!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je award :-)
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen