Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















vrijdag 25 maart 2011

Hallo Allemaal ben alvast in de cadeau stemming voor pasen!

Dit cadeautje had ik in het begin van deze week al gemaakt maar simpel weg nog geen tijd gehad om het te plaatsen. Hou mijn blog in de gaten want er komen nog meer paas cadeautjes!
Iedereen nog bedankt voor de geweldige reacties van de vorige kaart!
Goed weekend groetjes Jolanda.

29 opmerkingen:

  1. Mmmmmmm lekker !!!!!! Je heb m'n adres (hihi) stuur dit lekkers maar op. Fijn weekend. Groetjes, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOO, Wil je mijn adres ook?????.
    Zie er lekker uit enne natuurlijk ook weer mooi gemaakt. Fijn weekend Gr Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk verpakt.

    Groetjes
    en voor jou ook een prettig weekend.

    Ghanya

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er leuk maar vooral ook heel lekker uit!!!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha wat lekker, als je nog meer adressen nodig hebt hoor ik het wel LOL. Prachtig gedaan
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jammie! Ziet er lekker en heel leuk uit! Je hebt mijn adres he, haha.

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf en lekker, Jolanda. Mooi!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit ziet er echt heel leuk en erg lekker uit. Heel leuk idee en mooi gemaakt!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker gezellig om mee te nemen op visite.
    Ziet er mooi uit.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo dwat ziet dat er gezellig uit

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel leuk gedaan mooie vleugels heeft dat vogeltje..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. MMmmmm dat ziet er lekker uit en ook heel mooi. Leuk met het vogeltje en de prachtige vleugel.
    Groetjes, marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heb je de vogel van MD gebruikt en daar zelf (met de scorpal????) die pauwenstaart opgemaakt??? Heel erg mooi en wil je mijn adres soms ook als er toch nog meer moois/lekkers in de maak is????

    Gezellig weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk en lekker, goede combinatie voor de meeste mensen, gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi jolanda,
    wat een leuk en lekker cadeautje heb je gemaakt, als je me adresgegevens wilt hebben hoor ik het wel, LOL.
    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een mooi cadeautje heb je gemaakt, maar die chocolaatjes steken mijn ogen wel uit. Hmm lekker.
    Grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk,ziet er gezellig uit!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ziet dat er heerlijk en leuk uit!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit is niet alleen een mooi maar ook nog een lekker kaartje.
    Het ziet er super mooi uit hoor.
    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Jolanda,

    Oh amai hoe mooi ség en nog lekker ook :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een superleuk en lekker paascadeautje!
    Fijn weekend.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mmmm dat ziet er lekker en leuk uit jolanda

    Je zal misschien wel al weg zijn zo niet veel plezier in die leuke winkel . Kijk uit dat je niet te veel ziet zoveel leuks is daar te vinden

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat prachtig gemaakt Jolanda,die vogel is zo mooi.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een origineel cadeau Jolanda, erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat ziet er ontzettend leuk en lekker uit.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ziet er mooi uit joh, bij mij zou het een leeg zakje worden die Chocolade mmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    BeantwoordenVerwijderen