Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















maandag 7 maart 2011

Deze kaart doet mee aan Girlscardsworld en Duo Ghallenge.

Heb deze kaart als bedankje naar Romkje gestuurd! Hij is daar goed aangekomen dus ik kan het op mijn blog zetten.
Deze kaart doet mee aan Girlscardsworld.
Het partroon kun je hier aanvragen en dan met de kaart mee doen aan Duo Challenge.
Vond het gelijk een prachtig partroon, complimenten aan Annette en Jolanda!
Jolanda heeft het ontworpen.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Groetjes Jolanda.

36 opmerkingen:

  1. Wat goed dat je deze kaart al af hebt, hij is gewoon super mooi!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw je hebt hem al af, ik ben er nog mee bezig. Hij is heel erg mooi geworden, super
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is onwijs leuk geworden!
    Ik heb het patroontje ook aangevraagd ;-)

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda,

    Wat is ie prachtig !!

    Ik moet er nog aan beginnen... want het is zeker een superleuk patroon.

    Groetjes, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En natuurlijk leuk dat je weer meedoet aan de "bloemen" challenge van Girlscardworld met deze prachtige kaart. Groetjes, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje en met een heerlijk lentesfeertje.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart! heerlijk lente sfeertje.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een bloemen pracht echt LENTE. Mooi papier . En heel mooi gemaakt. Gr Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is helemaal super geworden.

    Fijne avond nog.

    Gr. Mieke

    http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart, leuk zo'n speciaal patroon!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt het patroon prachtig uitgewerkt,ook erg mooie kleuren!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is echt prachtig ,ik ben er dan ook reuze blij mee.
    Zo knap dat je hem zelf gemaakt hebt !!
    Petje af ,groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi jolanda,
    wat een mooie kaart heb je weer gemaakt.
    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een prachtige kaart heb je gemaakt, ben zelf niet zo'n ster in kaarten maken..helaas!!!

    groet Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat heb je een prachtige kaart gemaakt zeg. Echt onwijs leuk. Succes met de challenge.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wowie, hij is schitterend! Ik wil hem ook zo graag maken, maar weet niet of ik hem voor die tijd af krijg. Na mijn vakantie maar eens kijken, want hij is super!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. WOW... nou ik vind hem echt heel erg mooi!!Die kleurtjes, de papiertjes en de tekst, ook binnen...PETJe af!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Jolanda!!Mooie lente kleurtjes en heel bijzondere vorm. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig kaartje is dit Jolanda! Super :)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende kaart en zo krijg ik nog meer zin in de LENTE!!!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk dat je hem al af hebt en wat is ie mooi!!Ik had hem natuurlijk al gezien bij bij Sandra maar niet de moed gehad om hem te bestellen want het lijkt me zo ingewikkeld maar nu ik zie hoe super hij eigenlijk is...twijfel, twijfel!!
    Groetjes,

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauuuw hij is echt schitterend geworden

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaart heb je gemaakt ziet er echt geweldig vrolijk en leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind dit een schitterende kaart! Hele mooie kleuren en een prachtig geheel.
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Jolanda,

    Oh zalig kaartje !! en geef toe, vooral de tekst is al positief hoor :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige kaart Jolanda! Een heel werkje denk ik.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. heel mooi fleurig kaartje! Bedankt voor je deelname bij Girlscardsworld!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige kaart Jolanda,mooi van kleur.
    En die bloemen echt geweldig.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Jolanda,

    Wat een mooie kaart is het geworden. Vooral de kleur spreekt mij persoonlijk aan. Haha, het is namelijk mijn lievelings kleur paars/lila. Maar de eer gaat naar Jolanda hoor. Dit is haar ontwerp en mail het alleen maar naar iedereen. En nu maar duimen.

    Groeten van Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een gave kaart geworden het is ook wel een heel leuk model.

    Ik ben helaas niet in zwolle dit is te ver weg voor mij Deze maand alleen maar in den bosch op 17 mrt.Wel jammer had het leuk gevonden om je eens in het echtie te zien.

    Heel veel plezier in zwolle

    gr miriam .

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Toppie!!! Prachtige kaart, Jolanda!! Mooie kleuren en een leuk patroontje!
    Succes met de challenges.
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige lente kaart heb je gemaakt! Hele mooie kleuren en leuk patroon!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Super mooi!! Leuk dat je mee doet aan de challenge van girlscardsworld.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een geweldig gaaf kaartje Jolanda, erg mooi!
    Bedankt voor je deelname!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor de challenge van girlscardworld. Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Petra.
    P.S ik geef een leuke candy weg bij 150 volgers.

    BeantwoordenVerwijderen