Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















maandag 21 maart 2011

Mijn tweede kaart voor menscardsworld dit keer n.a.v.een sketch gemaakt door Anneke.

Vond de sketch erg leuk voor dit stoere jongentje. Al zwaaiend door het oerwoud. Heb je ook zin om mee te doen aan deze challenge klik dan hier. Er is weer een super mooie prijs te winnen, beschikbaar gesteld door Hobbyshoppie, dus twijfel niet maar doe gezellig mee.

35 opmerkingen:

  1. Wat een leuke, aangeklede mini-tarzan slingert op je kaart door de jungle en ook je kaart hier onder voor de "girls"is heel erg lief!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart weer. Leuk dat touwtje!

    Gr. Anda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi een heeeeeeel leuk kaartje zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gedaan zeg met dat touwtje... Je hebt er weer een hele mooi kaart van gemaakt Jolanda.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Jolanda! Heel leuk bedacht met het slinger touw! Prachtig gemaakt.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart!!! Hij is in 1 woord geweldig!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, wat een leuke manier om de schets uit te werken!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart, heel leuk het touw als slinger te gebruiken.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is jou kaart super leuk gemaakt, Jolanda. Leuk zwaaiend door het oerwoud!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart en mooie sketch
    Vindt dat touw zo leuk gevonden nu is het net of hij slingerd

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuke kaart en wat leuk met het touwtje!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Origineel idee om hem als mini Tarzan neer te zetten. Gaaf kaartje, vind de kleurtjes en de papegaai ook erg mooi!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi mooi mooi, leuk hoor al die passende details. het is net een echt klein oerwoudje. Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi kaartje en wat leuk gedaan met dat touwtje zeg!!
    Erg lief :)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Jolanda, Wat een leuke kaart en origineel gedaan zo met dat touw. Prachtig. Groetjes, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is een schitterende kaart geworden Jolanda!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat mooi gemaakt ! super, met dat touwtje !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is ie leuk!!!!!!!!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh, die is erg leuk zeg!
    Wat leuk gedaan zo slingerend aan de lianen!!!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kaart zeg, super zoals je dat echte stukje touw hebt verwerkt!

    Warme groet,

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Me Tarzan, you Jane! Net echt!
    Leuk kaartje.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Erg leuke kaart met dat blad zo, echt een stoere kaart ook.\gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een heel leuk mannenkaartje Jolanda, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige kaart Jolanda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Jolanda,
    Na het zien van je mooie en leuke kaartjes ben ik gelijk volger geworden.
    Je maak echt hele mooie kaartjes.
    Ik zou het leuk vinden als je een keer tijd en zin heb om ook eens bij mij te komen kijken.

    Veel plezier en groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een leuke kaart zeg. Ik vind de sketch ook helemaal geweldig.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Jolanda,
    Via mijn zus Wil kwam ik op je site terecht en zag dat je hele mooie kaarten maakt. Ik ben ook gelijk een volger van je geworden en ik hoop dat je ook eens bij mij komt kijken.
    lieve groeten Jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Haha, hij is leuk!! Grappig zo met dat slingertje! Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. leuk kaart, en mooie kleuren gebruikt
    Groetjs,
    An

    BeantwoordenVerwijderen