Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















zaterdag 1 mei 2010

Magnolia Challenge week 53

For a long time I want to play with a Magnolia Challenge and there it is!

Wil al heel lang meedoen aan een magnolia challenge maar het kwam er nooit van! Eindelijk is het zover ik doe mee aan een Magnolia Challenge.

8 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig geworden Jolanda!
    Ik wil ook al heel lang eens meedoen daar, misschien deze week???

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig Jolanda!
    Echt een plaatje. groet Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaart hoor jolanda, wat een schattig stempeltje,
    . Ik krijg gewoon zin om mee te doen aan een magnoliachallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooooo wat een mooie kaart. Geweldige stempel. Succes met de challenge!
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes met je challenge, want je kaart is prachtig.
    grjtes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. fabulous card Jolanda...I like your colouring and mix of colours...thanks for joining in with our Just Magnolia challenge
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje is het geworden.
    En wat leuk dat je mij gaat volgen , nou ik ga jou natuurlijk ook volgen want je maakt hele leuke kaarten en hebt een gezellig blog.
    Ik ben dus je veertiende volger.

    Liefs Lies

    BeantwoordenVerwijderen