Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















maandag 24 mei 2010

Award


Deze award heb ik gekregen van Sandra 1968 en Marion. Dames bedankt erg lief dat jullie aan mij gedacht hebben! Ben er heel erg blij mee!
Wil deze award graag doorgeven aan:
Ellen van Scraps and more.
Vera van Stamp Create and Enjoy
Sandra van Loving cards & Choclate
Petra van Peets scrap and more.
Nonna 1955
Dames veel plezier ermee!

5 opmerkingen:

  1. we zijn vandaag naar de dierentuin in emmen geweest,
    manlief ligt te slapen in de stoel dochter en kleindochter zijn ook al in diepe rust en ik zit nog even met schele ogen te bloggen, ik zag je bericht van verrassing staan en dacht even snel kijken zo nieuwsgierig ben ik wel:)
    wat lief dat je mij ook een award geeft:)
    ik probeer hem morgen te plaatsen en door te geven.
    heel hartelijk bedankt voor de award:)groetjes sjeeny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo Jolanda nogmaals bedankt voor de award:)
    ik heb hem op me blog geplaats en gelijk doorgegeven:)
    groetjes nonna
    http://nonnashobbystime.blogspot.com/2010/05/deze-prachtige-award-gekregen-van.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda,

    bedankt voor de award; ik zal 'm zo meteen op mijn blog plaatsen. Zijn er nog bepaalde regels aan verbonden?

    Groetjes,

    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, bedankt Jolanda!
    Deze had ik nog niet dus ik ga hem toevoegen aan mijn verzameling...., lief van je!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Jolanda, bedankt! Ga hem gelijk op mijn blog plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen