Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















dinsdag 7 januari 2014

De eerste uitdaging voor 2014 bij Cards en Scraps.

 
De opdracht is maak een kaart n.a.v. deze schets met daarbij een digitale tekst stempel van Cards en Scraps
De tekst stempels kun je hier vinden.http://www.cardsandscrap.nl/p/tekststempels.html



Ik heb voor een vrouwelijke verjaardag kaart gekozen terwijl mij zoon vandaag jarig is.
 
 
 
Maar natuurlijk ook een kaart voor mijn zoon in dezelfde stijl maar dan niet helemaal volgens de schets.
 

Het was weer erg leuk om te doen!
We hopen je ook weer mee doet, kijk voor meer inspiratie hier.

Onze sponsor is:




 
 
Er zijn weer leuke prijzen te winnen!
 
Gezellig dat je kwam kijken.
 
Groetjes Jolanda.

8 opmerkingen:

  1. Dat ziet er super uit Jolanda!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je zoon, Jolanda!
    En wat een leuke kaarten heb je gemaakt.
    Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beide kaartjes zijn prachtig Jolanda!
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie kaart en die voor je zoon vind ik helemaal geweldig! Van harte met zijn verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaartjes! Nog gefeliciteerd met je zoon!
    Groetjes,Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super kaarten Jolanda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je voorbeeld kaart is al erg leuk Jolanda, maar die voor je zoon is helemaal geweldig!!
    Hartelijk gefeliciteerd!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alsnog van harte proficiat met je zoon Jolanda, wat een leuke kaarten heb je met deze sketch gemaakt zeg, super! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen