Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















dinsdag 15 oktober 2013

Nieuwe uitdaging bij Cards & Scraps!


Het is de bedoeling dat je een spinnerkaart maakt!
Mijn kaart heeft een pinguïn die van de berg afglijd.
 
Onze sponsor is stempelfeest.
De pons is van Stampin Up
De uiltjes pons is gemakkelijk om te zetten naar een rendier of pinguïn.
 

Wil je andere voorbeelden zien van ons DT team kijk dan hier!

Hoop dat jullie weer allemaal enthousiast meedoen!

Leuk dat je kwam kijken en groetjes Jolanda.
 
 


9 opmerkingen:

  1. Oh wat een leuk idee en de uitwerking is erg geslaagd, Jolanda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi,
    helaas lukt het me niet om de ontwerpen van de rest van het DT team te bekijken ... de link werkt niet bij mij op de pc :-( maar ik vind jouw kaartje erg leuk ! Ik heb nog nooit een spinner-kaart gemaakt, ga eens kijken of het me lukt,
    groetjes van Willeke

    http://lotusbloempjescreablog.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nooit van een spinnerkaart gehoord maar wow wat heb je een leukerd gemaakt Jolanda!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje, je moet maar op het idee komen.
    http://willydewilde188.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een leuke kaart, heel vrolijk met de schattige pinguin, prachtig gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk gedaan Jolanda!! Ik zie 'm zomaar al rollen:))
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zeg net tegen San dat ik die spinnerkaartjes zo'n gaaf modelletje vind, zie ik er bij jou ook al zo'n enige voorbij komen, wat schattig met die pinguin! Helemaal leuk! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gaaf kaartje, Jolanda!!! Zo grappig, die pinguin! En die sneeuw is ook zo mooi gemaakt!

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen