Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















zaterdag 4 december 2010

Uitdaging Karens Doodles


Geinspireerd door de foto en de kaart van Renata dacht ik , ik ga een vogelhuisje maken. Ik meende dat de kaart van Renata met een freebie was gemaakt die ik ook opgeslagen had. Dat bleek niet zo te zijn. Wat nu vogelhuisje al gemaakt dan maar een andere digi dat werd Bigsby. Deze kerstkaart kun je voor het raam o.i.d. hangen. Het is aan beide zijden versierd. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Fijn Sinterklaas weekend voor wie het nog gaat vieren. Ik ga zo aan de slag met mijn surprise en gedicht!
Groetjes Jolanda.

17 opmerkingen:

  1. Dat ziet er weer super uit Jolanda!! Schitterend!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat is dit een mooie inzending Jolanda! Wat een toppertje! Je hebt mijn adres nog he? ;-))))
    Leuk dat je weer meegedaan hebt met KD NL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Jolanda,

    wat een mooie creaties weer ség!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oohh, wat een supermooie kaart, het is behalve dat ook nog een kerstversiering!
    Gezellige Sinterklaas morgen!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, dit is schitterend!
    En alvast een fijne Sinterklaasviering :-)
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een prachtige kaart JOlanda! Heel origineel, helemaal top! Fijn dat je meedoet met Karen's Doodles NL.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauuuw wat is dit schitterend en vele succes
    met de challenge

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh wowwww Jolanda,Wat schitterend gemaakt,prachtig kleur papier heb je gebruikt.
    Mooie details,lief die vogeltjes.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je deze super gemaakt, ik vind hem schitterend.

    gr,Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat schitterend gemaakt jolanda

    er staat wat klaar voor je op mijn blog

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jolanda. Wat is ie leuk!!!.
    Ik heb helaas weer problemen met mn comp. zit op een heel oud beesje op zolder . hopelijk kan ik snel weer wat plaatsen. Fijn weekend Gr Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super, Cuper! 't Is inderdaad nooit een freebie geweest...maar je hebt het fantastisch opgelost met Bigsby! Mooie details en een erg originele kaart.

    Liefs, Karen's Doodles NL!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je dat weer leuk gedaan Jolanda! Fijn dat je weer meedoet met Karens Doodles NL!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O o o wat heb je er weer iets moois van gemaakt zeg. Helemaal super. Leu dat je weer meedoet met Karens Doodles, groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  15. je creatie is super geworden
    groetjes Marian gd bij karendoodles

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jolanda,
    Wat een SUPER-mooie kaart / projectje! Schitterend. De nieuwe uitdaging staat alweer op KD NL. Kom je gezellig langs om even te kijken (en mee te doen natuurlijk!).
    Liefs,
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen