Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















vrijdag 20 augustus 2010

Karens Doodles Copycat

Kaart van Gea ten Hove
Vond dit een erg leuke challenge dus dacht ik doe eens mee. Achteraf vond ik het wel moeilijk. De kleuren zijn wel hetzelfde maar niet zo fel als de kaart van Gea. Dat zie ik pas nu ik de foto gemaakt heb. Verder heb ik wel linksonder en rechtsboven een bloem. Het plaatje heeft ook een andere afmeting. Er zijn veel gelijkenissen maar toch ook weer niet!
Groetjes Jolanda.

18 opmerkingen:

  1. Hallo Jolanda,

    Wat een moeilijke challenge hé, want ieder heeft zijn manier van werken en dat word met deze challenge pas écht duidelijk en dat vind ik net zo leuk, dat ieder uniek is op zijn manier van hobby'en!

    Uw kaartje is toch mooi geworden hoor!

    Groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai wat een leuke challenge he1 Ik vind je kaart erg mooi geworden. Succes met de challenge!!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk geworden, je challenge kaart! Weer zo'n mooi gehaakt randje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ondanks wat kleine verschillen zie ik toch de kaart er wel in hoor! Leuk gedaan! Bedankt dat je weer meedoet met Karens Doodles NL!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is Leuk Jolanda.
    Ik vind het ook zo een leuke uitdaging.
    Enne ik sta gezellig naast je ;o) Groetjes Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kaartje is prima hoor en een schatje om te zien!

    Liefs, Karen's Doodles NL!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige copy heb je gemaakt!
    Groetjes Nicolet, Karen´s Doodles NL

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk geworden, mooi gelift, toch weer heel anders. Dat vind ik nu zo leuk aan deze uitdaging!
    Leuk dat je mee doet!
    Liefs Petra
    GDT Karen's Doodles NL

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je copycat is prima gelukt hoor. En weer zo'n mooi gehaakt randje.
    groetjes Greet
    karen's doodles nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is heel erg mooi geworden jammer dat je nog niets hebt geplaatst van je aankopen in Zwolle!!
    HIHI
    Greetje (demo copic)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je copycat is erg leuk hoor, en ik kan het weten want ik was de gelukkige ontvanger!!!!!Groetjes marion en succes met de challenge(Karens Doodles DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Moeilijke challenge of niet, je kaart is in ieder geval supermooi!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaarten Jolanda,Lieve afdrukjes,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. he super gedaan hoor deze copy,
    leuk datje meedoet aan karen doodles nl
    liefs anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een goed geslaagde copy kaartje Jolanda ondanks dat ik een lintje mis maar verder is hij goed geslaagd!!
    Bedankt dan je mijn kaartje heb gekozen;)

    Groetjes Gea
    Karen's Doodles NL

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hartstikke mooi gedaan Jolanda
    Leuk dat je meedoet mbij Karen's Doodles NL!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What for a nice card. Beautiful image.

    Hugs
    Monika
    (GDT from Karen's Doodles NL)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een mooie copy heb je gemaakt.Bedankt voor het meedoen met Karens Doodles NL.

    BeantwoordenVerwijderen