Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















maandag 12 juli 2010

Van M@rjan kreeg ik deze 2 awards!

Het loont de moeite om eens bij haar blog te kijken! Ze maakt prachtige tekst digistamps voor maar heel weinig geld te koop!
Wil deze awards graag doorgeven aan Greet,Ellen,Sandra 1968 en Miriam !
Ze geven heel vaak leuke reacties op mijn blog en daar ben ik heel blij mee! Bedankt daarvoor!
Groetjes Jolanda.

4 opmerkingen:

  1. He, super leuk Jolanda, bedankt voor je Awards!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda. Heel erg bedankt voor je awards :-)
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag jolanda

    Hartstikke bedankt voor de awards ze staan al te pronken op mijn blog

    liefs miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Jolanda voor de awards! Ik ga ze binnenkort op mijn blog plaatsen.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen