Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















donderdag 1 juli 2010

Our Creative Corner


With this card I play along for Ouer Creative Corner. I liked the colours! Goodbay!

Met deze kaart doe ik mee met Our Creative Corner. Ik vond de kleuren erg mooi en had een kart nodig voor iemand die geslaagd is! Als het goed is heeft ie zijn kaart al ontvangen! Mark nogmaals gefeliciteerd! Groetjes Jolanda.

4 opmerkingen:

  1. Knap gemaakt, afdrukje past heel goed bij deze gelegenheid.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jolanda,

    Oh wat een leuke is dit ség!

    Groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is geweldig leuk zeg!
    Mooie papiertjes!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Onwijs leuk en de kleuren zijn zeker erg mooi!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen