Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















donderdag 1 juli 2010

Cardpatterns


I never made a vinatige card! I had to make a card for a man and made this! Goodbay!
Eigenlijk heb ik nog nooit een vinatage kaart gemaakt, maar de komende tijd heb ik veel mannen kaarten nodig dus dacht ik, laat ik het eens een keer proberen! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden? Groetjes Jolanda.

6 opmerkingen:

  1. Nou Jolanda,ik vind hem geslaagd. Erg leuk gedaan. Groet Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, jij bent lekker op dreef!!!
    Ook deze is erg mooi, lekker scheuren en kliederen met inkt.....dat is jou wel toevertrouwd! Echte vintage look!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is erg goed gelukt JOlanda! heel mooi gedaan.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart ,hij is goed gelukt .

    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige, creatieve kaart! Mooi!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen