Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















donderdag 23 februari 2017

Uitdaging van de Lift Challenge

 
 
Door deze kaart van de Liftchallenge werd ik  geïnspireerd.
Ik vond de uitdaging bij de Liftchallenge zo leuk dat ik er nog een heb gemaakt. Ben benieuwd welke jullie het mooiste vinden.
 
Leuk dat je kwam kijken groetjes Jolanda.



7 opmerkingen:

  1. Wat een lieve kaarten heb je ervan gemaakt, Jolanda. Vind ze allebei erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je heel leuk en mooi gedaan! Ik heb geen voorkeur voor de een of de ander.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je heel leuk en mooi gedaan! Ik heb geen voorkeur voor de een of de ander.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze allebei mooi gelift op een heel eigen manier! Leuk die zelfgeschreven teksten! Ik vind de blauwe het mooist, geloof ik. Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zelf geschreven? Leuk zeg! Vind het leuke liften beide, maar blauw heeft mijn voorkeur, maar dat komt gewoon door de kleur ;-) Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jeetje wat knap zo zelf letteren . mooi kaartje hoor

    BeantwoordenVerwijderen