Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















zondag 5 februari 2017

De liftcahllenge heeft een erg leuke uitdaging die kon ik niet weerstaan.

 
Deze leuke uitdaging van de Lift Challenge sprak me erg aan en laat ik vandaag tijd hebben
en  hier is mijn uitvoering.
Erg leuk om te doen.
 

Leuk dat je kwam kijken!
 
Groetjes Jolanda.
 

7 opmerkingen:

  1. Super leuk en de tekst is ook gaaf !!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. k vindt ze super leuk Jolanda. Lekker speels zo met de tekst. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je ervan gemaakt, Jolanda!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi in dezelfde kleurstelling. Prachtige bloem. Je doodling vind ik erg vrolijk op deze manier. Leuke lift geworden, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk en lief kaartje is het zo geworden !
    mooi,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave lift Jolanda! En wat een leuke doodles, lekker speels! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb jij leuk gedoodeld Jolanda op deze mooie liftkaart. Leuk zoals je de tekst lekker speels hebt gehouden rond de boogjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen