Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















donderdag 6 juni 2013

Super uitdaging Flower Power bij Cards en Scraps




De 2e superchallenge is al van start gegaan.
Deze keer een challenge met een zomers tintje "flower power".

Doen jullie gezellig met ons mee want de prijs is echt fantastisch namelijk :

Een reportage in de eerstvolgende editie van het magazine Cards & Scrap
waarbij de winnaar zelf in het zonnetje wordt gezet!

Leef je uit met een drieluik vol flower power.
Een drieluik is een combinatie van drie werkstukken, die samen één geheel vormen.
Dat kan bijv. door de vorm, door de sfeer of door de materialen zijn, zolang het maar bij elkaar hoort.

Ter inspiratie zijn er een aantal voorbeelden gemaakt, deze kan je HIER vinden.

 



 


Let op!! Je kan meedoen tot 18 juni 2013 tot 23.59 uur.

Groetjes van het gehele Cards & Scrap team.

5 opmerkingen:

  1. Ja mooi! Deze drie passen qua sfeer en qua vormgeving heel mooi bij elkaar èn het zijn prachtige wiebelkaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben ik nu helemaal in de war dat ik denk dat ik ze al gezien heb???????? Maar dat neemt niet weg dat dat je 3 super leuke bloemcreaties hebt gemaakt Jolanda!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig gemaakt Jolanda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou als dit geen Flower Power is! Echt supergaaf en heel erg vrolijk! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen