Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















woensdag 19 juni 2013

Eindelijk weer eens een kaart van mij.


 
Deze kaart heb ik gemaakt voor iemand die SU producten via mij besteld had.
Dat vond ik erg leuk en dus heb ik deze kaart bij haar bestelling gedaan.
 
Mocht je ook iets willen bestellen via mij dan kan dat natuurlijk altijd.
Groetjes Jolanda.

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart! Ja, die spullen van SU mogen er zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt hoor Jolanda.
    zo'n bedankje wordt zeker wel gewaardeerd.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart en leuk he de spullen van SU!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Da maakt een bestelling krijgen natuurlijk helemaal leuk, prachtige kaart Jolanda!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Jolanda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie SU-kaart. Daar moet de ontvangster wel veel inspiratie uit halen!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart Jolanda, wat lief om zoiets fraais bij een bestelling te doen, maakt de ontvangst extra leuk! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe leuk!
    Heb zelf nog niets van SU , ben bang dat het verslavend is!!!!!!!
    Maar mooi gemaakt!
    Groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart Jolanda!! De ontvangster zal er wel blij mee zijn!

    Fijne dag!

    Groetjes JUdith

    BeantwoordenVerwijderen