Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















vrijdag 21 april 2017

Cats on Appeltrees.

 
Voor mijn dochter die dol is op poezen heb ik deze kaart gemaakt. Daarvoor heb ik een stevig stuk wit papier genomen waar je normaal gesproken een vierkante kaart van maakt.
Ik heb de kaart op 2 plekken gerild en vervolgen met de schaar in dit model geknipt.
 
Zo heb ik een voor en achterkant gemaakt.
 
Voorkant.
 
 
Achterkant
 
Mijn dochter vond het een super leuke kaart!
Leuk dat je kwam kijken en tot de volgende keer.
 
Groetjes Jolanda.
 

1 opmerking:

  1. Wauw...wat een super gave kaart is dit, Jolanda. Kan me voorstellen dat je dochter 'm leuk vond. Nog gefeliciteerd met haar verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen