Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















maandag 20 april 2015

DCL heeft deze keer een prachtige kleuren uitdaging een van mijn favorieten.

 
Heb met brusho gewerkt dat is prachtig spul.
Weet niet of het helemaal aan de kleuren van DCL voldoet maar ik vind het leuk om weer eens mee te doen.
 
Leuk dat je kwam kijken groetjes Jolanda.

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart! De Brusho achtergrond is prachtig en je hebt het mooi modern afgewerkt! Diepte erin ook. Fijn dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is echt heel mooi geworden zeg
    en die kleuren zijn echt mooi zo samen

    gr jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de kleuren prima! Hele mooie kaart! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kaart Jolanda.... de kleuren zijn ook heel erg mooi.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi gedaan hoor en de kleuren zijn prima. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart met deze leuke kleurencombi Jolanda! Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jolanda,
    brusho ? Dat ken ik nog niet. Je hebt er wel een hele mooie kaart mee gemaakt !
    Groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen