Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















dinsdag 9 april 2013

Uitdaging 162 Cards en Scraps


Deze keer een uitdaging van team Roze.


Onze sponsor is:




en dit de prijs is welke Noor!design beschikbaar stelt voor de winnaar van deze uitdaging.




De prachtige en inspirende voorbeelden zijn deze week gemaakt door team Roze.



De uitdaging van deze week :

                           4 knoopjes of brads 

                                            3 scrappapiertjes 

                                                        2 bloemen 

                                                                      1 stempel /afbeelding/foto
  
Oftewel een 4-3-2-1 uitdaging.

Wil je de mooie creaties bekijken klik dan hier!

Carpe Diem en groetjes Jolanda.

2 opmerkingen:

  1. Lijkt me erg leuk om mee te doen?
    En ga zo nog even zeker kijken naar de andere creaties hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doe het even zo, want kreeg een foutmelding van het mailadres dat ik van je heb.
    Je vroeg welk lettertype ik voor de tekst op mijn kaartje gebruikt heb. dat is: Jellyka Western Princess. Een klinkende naam, haha.

    BeantwoordenVerwijderen