Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















vrijdag 25 juni 2010

Yes ze waren er heel erg blij mee!


Het is al met al een dik boek geworden en ze waren super blij! Van mijn moeder moest ik iedereen de groetjes doen en bedanken voor de felicitaties!
Ga nu binnenkort met het samen 100 album van mijn man en zijn tweelingzus beginnen!
Weet nog niet wanneer maar ik heb de spullen al in huis!
Groetjes Jolanda.

9 opmerkingen:

  1. AAAA, wat leuk. Het zag er ook prachtig uit hoor . Prettig weekend groet Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, die foto's !! Heerlijk, dat ze er zo blij mee waren,dat mag ook wel!

    En zo rol je van het ene in het andere boek,je hebt de smaak te pakken!;)

    Goed weekend, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk waren ze er blij mee, dat kan toch ook niet anders met zo'n prachtig album!
    Fijne dag gehad?

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, maar je hebt er dan ook prachtig werk van gemaakt hé.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh zo een schattige foto, hoe ze samen in het mooie boek kijken!
    En mooi daar is gewoon geen twijfel over hé!!
    Hop, naar het volgende boek, jij hebt er zin in hé :-)

    Groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He Jolanda, wat een prachtkado zeg daar zullen ze wel heel blij mee zijn. Nog uren kijkplezier denk ik zo, groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier zullen ze vast nog erg vaak in terug kijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jolanda, je vroeg me je te mailen, maar ik zie nergens een adres. Ik vind het niet zo leuk om hier alle gegevens neer te zetten, wil jij mij even mailen misschien? mkuppers@hotmail.com

    Alvast bedankt, hoor! Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is het een prachtig boek geworden Jolanda!
    super.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen